Тулбокс уроків медіаграмотності

Читаймо між рядків

На жаль, часто можна почути твердження, що читати – це нудно, а художні тексті не є актуальними, особливо якщо писані вони у минулих століттях. Але чи так це? Можливо, ми просто читаємо не глибоко, не усвідомлено, а поверхово: читання заради читання. Так, у кожного свої книжкові смаки, але спробуймо спроєктувати зміст двох літературних творів на…

Громадянство України

Вивчаючи розділ 3 “Взаємозв’язок людини і держави” маємо розібрати такі аспекти як “громадянин” та “громадянство України”. В цьому випадку доречним є використання даного відео після того, як учні познайомилися зі змістом понять “громадянин” та “громадянство України”. Переглянувши дане відео, учням пропонується: 1. Визначити головний меседж. 2. Пояснити, що означає поняття “громадяни Маріуполя”? Робота в групах: …

Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни

Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни. І. Організаційний етап. Розминка «Епіграф» Висловіть свої думки стосовно даного висловлювання: «Невідомо, як тварини розуміють людей, тільки вони їх, поза всяким сумнівом, розуміють. Можливо, існує якась мова, яка не залежить від слів, і її розуміють всі на світі….

Створюємо настінну газету присвячену Дню Незалежності України

Методична порада колезі.     До проведення уроку,  слід готуватися заздалегідь. Ви  маєте підібрати газети, що вийшли друком напередодні національного свята – Дня Незалежності, придбавши їх  в газетних кіосках, на розкладках чи скориставшись можливостями місцевих бібліотек. Головне, щоб  було представлено якомога більше різних  періодичних видань та, бажано, по декілька примірників кожного з них.  Можна використати  і…

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

Ознайомтеся з презентацією “Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни” https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG

Вправа «Зіпсований телефон»

Учитель пропонує учням відчути себе у ролі працівників газети і відтворити етапи збору, обробки та відтворення інформації в щотижневій газеті. Для цієї вправи прекрасно підійде педагогічний підхід «коло Сократа», де учні діляться на два кола – активний і спостережливий. Активне коло складається з семи чоловік: керівник зоопарку репортер фотограф секретар редактор новин верстальник читач. Всі…

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 1

Підбір відеоматеріалів та бесід для роботи з дітьми старшого дошкільного віку та початкової школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру в умовах війни. ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Повітряний змій» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку….

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                …

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що…

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 2

ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Безпечні канікули» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку. Зупинка 1 Як ви думаєте, як будуть розвиватися події? (діти висловлюють свої припущення стосовно розгортання подій) Зупинка 2 Подумайте, як може закінчитись мультфільм? (діти…