Тулбокс уроків медіаграмотності

Упіймай маніпуляцію

ПІБ автора(ки): Сорока Ірина Анатоліївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Рівненський ліцей №14 Рівненської міської ради Ваша посада*: учителька фізики Короткий опис вправи, анотація*: Вправа поєднує завдання з фізики (тема «Теплопровідність») та медіаграмотності (тема «Маніпуляція та пропаганда»).    Мета вправи/заняття*: формувати стійкість до маніпулятивних впливів, уміння ідентифікувати інструменти маніпуляції, розвивати навичку чутливості до маніпуляцій та пропаганд. Необхідне обладнання/матеріали*: обговорити…

Із чого це виробляється?

ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів….

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова…

Цитата як спосіб передачі чужої мови. Обговорення питання «Які вислови відомих українців варто було б розмістити на сучасних білбордах» з використанням у мовленні цитат.

ПІБ автора(ки): Анна Ігорівна Чернявська Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Вільногірський ліцей № 3 Ваша посада: вчителька української мови та літератури Короткий опис вправи, анотація: за основу уроку розвитку мовленнєвого розвитку взято життєпис й творчу діяльність Григорія Сковороди. Час, необхідний на виконання вправи: 90 хв. (2 уроки)  Необхідне обладнання/матеріали*: мультимедійне оснащення (інтерактивна дошка/панель), інтернет, роздатковий матеріал,…

Писанка – символ УКРАЇНИ. «Допоки пишуть писанки, – доти буде світ, а коли перестануть, тоді світ скінчиться»

ПІБ автора(ки) *:   Махінько Ольга Кіровна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Середня загальноосвітня школа № 77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності з українською мовою навчання Ваша посада*: вчитель трудового навчання та технології Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа для виконанні на уроках трудового навчання   та технології при роботі над проектами «Вироби в етностилі», «Вироби…

Вчимось розпізнавати мову ворожнечі в ЗМІ

ПІБ автора(ки) *: Коломієць Марина Олександрівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Миколаївський юридичний ліцей Миколаївської міської ради Миколаївської області Ваша посада*: учитель української мови та літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа доцільна для використання під час вивчення теми «Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма». Учням пропонується на…

Розвіюємо фейки

ПІБ автора(ки) *: Джулинська Галина Антонівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: опорний заклад «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів Підгаєцької міської ради Тернопільської області» Ваша посада*: вчитель математики та інформатики Короткий опис вправи, анотація*: Із повномасштабним вторгненням росіїї наше життя кардинально змінилося. Перед нами багато викликів та випробувань, серед яких життя без електроенергії, вимкнення електроенергії. Коли у…

Створення публіцистичного блогу

ПІБ автора(ки) *: Вівчарюк Галина Романівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Глиницький загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів Мамаївської сільської ради Ваша посада*: Вчителька української мови, української літератури та зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Розвиток зв’язного мовлення. Знайомство з газетним жанром блогу. Аналіз медіатексту. Ігри, захоплення і самовираження як антистрес. Довіра до онлайн-ресурсів. Вміння…

Патріотичні літературні фейки та маніпуляції: добро чи зло?

ПІБ автора(ки) *: Циммерман Олена Володимирівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Запорізька гімназія № 62 Запорізької міської ради Ваша посада*: учителька інформатики Короткий опис вправи, анотація*:  впродовж останніх років в соціальних мережах розповсюджується чимало контенту патріотичного спрямування, в тому числі декламація актуальних сьогодні творів відомих українських поетів. Але серед таких творів часто зустрічається чимало підробок…

Довіряй та перевіряй

ПІБ автора(ки) *: Парандій Леся Петрівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Нововелідницький ліцей Словечанської Сільської ради Ваша посада*: вчителька математики та інформатики Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа створена для учнів 9 – 10 класів на основі справжніх ситуацій, які дуже часто зустрічаються в усіх соціальних мережах.  Може бути використана вчителями на уроках інформатики та класними керівниками…