info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Соціальні мережі «під прикриттям»: фейк, маніпуляція фактами, клікбейт, пропаганда чи невинні жарти?"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Мендусь Тетяна Петрівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Ліцей №7 міста Гайсин Гайсинської міської ради Ваша посада*: вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури Вивчення української в 10-му класі посідає особливе місце через невпинне наближення ЗНО наприкінці навчання. Власне,  вправа покликана на усвідомлене ставлення до мови та  правил її функціонування в розрізі щоденного впливу […]
Детальніше ...

Вправа “Пропаганда VS контрпропаганда”

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Невтира Ольга Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Енергодарська гімназія №2 Енергодарської міської ради Запорізької області Ваша посада*:  учителька Короткий опис вправи, анотація*:  Вправу можна використовувати на уроках  історії України в 10 класі при вивченні розділу 6 “Україна в роки Другої світової війни” та  Громадянської освіти в 10 класі при вивченні  розділу 5 “Світ інформації та мас-медіа”.  […]
Детальніше ...

Вправа «Телефономанія»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради Ваша посада*: учитель основ здоров’я Короткий опис вправи, анотація*: Наразі, мобільний телефон – це предмет першої необхідності сучасної людини і джерело постійного надвисокочастотного випромінювання, за допомогою якого і здійснюється зв’язок. Мобільник давно став універсальним засобом комунікації, від […]
Детальніше ...

Вправа «Ловімо справжні сенси, а не Кайдаша» (Повість «Кайдашева сім’я» & cеріал «Спіймати Кайдаша»)

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Полтавець Юлія Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Український державний університет імені Михайла Драгоманова Ваша посада*: Старший викладач кафедри журналістики Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа розрахована на формування уміння аналізувати аудіовізуальний медіатвір (серіал «Спіймати Кайдаша») і зіставляти його з тим твором, інтерпретацією якого він є (повість І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»). Мета вправи/заняття*:  […]
Детальніше ...

Вправа з теми «Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття»Вправа з теми

10.07.2023  
ПІБ автора(ки): Гребеніченко Юлія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Ваша посада: методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Мета вправи/заняття: розвиток навичок критичного мислення, відокремлення фактів від суджень, упереджень, розпізнавання фейків та стереотипів, формування інформаційного імунітету до можливих негативних […]
Детальніше ...

Вправа «Фотоальбом з аду»

10.07.2023  
Автор: Білоус Людмила Миколаївна Місце роботи: Мелітопольська гімназія № 6  Мелітопольської міської ради Запорізької області Посада: вчителька історії Короткий опис вправи, анотація*: Україна у війні. Чітко прослідковуються історичні паралелі між знищенням євреїв гітлерівськими нацистами та воєнними діями, що відбуваються зараз на території України. Тема, пов’язана з Голокостом, в умовах воєнного стану актуальна як ніколи, оскільки зараз […]
Детальніше ...

Пропаганда VS контрпропаганда

16.06.2023  
Детальний опис вправи з додатками https://docs.google.com/document/d/1upt0HX_3fVu4MQEMIk0bbPZeANGZRjNd48W-K-CKZpQ/edit?usp=sharing ЗАВДАННЯ. Учні та учениці класу попередньо об'єднуються у три  групи. Кожна група отримує по два візуальні джерела часів Другої світової війни. Перша група  - карикатури, друга група - облігації займу, третя група плакати (Додатки 2-4)  та аркуш із завданням до документів (Додаток 1). Одне джерело створене на замовлення радянської […]
Детальніше ...

Упіймай маніпуляцію

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Сорока Ірина Анатоліївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Рівненський ліцей №14 Рівненської міської ради Ваша посада*: учителька фізики Короткий опис вправи, анотація*: Вправа поєднує завдання з фізики (тема «Теплопровідність») та медіаграмотності (тема «Маніпуляція та пропаганда»).    Мета вправи/заняття*: формувати стійкість до маніпулятивних впливів, уміння ідентифікувати інструменти маніпуляції, розвивати навичку чутливості до маніпуляцій та пропаганд. Необхідне обладнання/матеріали*: обговорити […]
Детальніше ...

Із чого це виробляється?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів. […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram