Вчитель разом з учнями переглядає відеоролик “Медіа та медіаграмотність: що це та навіщо?”
/www.youtube.com/watch?v=8Puq1OqwXYg)
Обговорення:
- Чи цікаво вам було?
- Що нового ви дізналися?
- Які поради та рекомендації ви могли б додати?
Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраної соцмережі (інстаграм, тік-ток, YouTube)
Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому кожна група може використовувати як приклад окрему соціальну мережу:
1 група – інстаграм
2 група – тік-ток
3 група – YouTube
Далі кожна група презентує свої поради після наради. Після презентації вчитель пропонує обговорення і ставить проблемне питання: «Якщо ми об’єднаємо ці соціальні мережі, то яку глобальну мережу створимо?». Далі вчитель разом з учнями формують поняття про соціальні мережі з різними видами ЗМІ.
Насамкінець вчитель пропонує кожній групі скласти тематичне підсумкове речення про важливість чіткої дикціі та грамотної мови для ЗМІ та особистих блогів у соціальних мережах.
Обговорення.
Вправа-рефлексія “П’ять пальців” (1 – дізнався…, 2 – навчився…, 3 – зацікавило…, 4 – здивувало…, 5 – зробив відкриття …)