Підбір відеоматеріалів та бесід для роботи з дітьми старшого дошкільного віку та початкової школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру в умовах війни.
ПРИЙОМ «СТОП КАДР»
на прикладі короткометражного мультфільму «Повітряний змій»
Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку.
Зупинка 1 Як ви думаєте, як будуть розвиватися події? (діти висловлюють свої припущення стосовно розгортання подій)
Зупинка 2 Подумайте, як може закінчитись мультфільм? (діти висловлюють свої припущення стосовно закінчення)
Після перегляду педагог з дітьми проводить бесіду.
Запитання для бесіди:
- Який знак знайшов Сашко з друзями?
- Як вчинили діти, коли побачили знак?
- Чому діти не пішли шукати змія?
- Як ви думаєте, чи можна грати дітям біля дороги? Чому?
- Як би ви вчинили на місті Сашка?
https://www.youtube.com/watch?v=0WRgt7cbP24
ПРИЙОМ «СТОП КАДР»
на прикладі короткометражного мультфільму «Небезпечні знахідки»
Мета: орієнтація на формування безпечної поведінки, сприйняття медіа. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку.
Зупинка 1 Як ви думаєте, як будуть розвиватися події? (діти висловлюють свої припущення стосовно розгортання подій)
Зупинка 2 Подумайте, як може закінчитись мультфільм? (діти висловлюють свої припущення стосовно закінчення)
Після перегляду педагог з дітьми проводить бесіду.
Запитання для бесіди:
- Чи очікували ви такого закінчення?
- Як ви оцінюєте дії хлопчиків?
- Як би ви вчинили на місці хлопчиків?
- Що потрібно зробити, якщо знайшли невідомі предмети?
https://www.youtube.com/watch?v=vVVICc46XCo
ПРИЙОМ «СТОП КАДР»
на прикладі короткометражного мультфільму «Лісовий скарб»
Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку.
Зупинка 1 Як ви думаєте, як будуть розвиватися події? (діти висловлюють свої припущення стосовно розгортання подій)
Зупинка 2 Подумайте, як може закінчитись мультфільм? (діти висловлюють свої припущення стосовно закінчення)
Після перегляду педагог з дітьми проводить бесіду.
Запитання для бесіди:
- Чи очікували ви такого закінчення?
- Як ви оцінюєте дії Сашка?
- Куди зателефонував Сашко?
- Як би ви вчинили на місці хлопчика?
- Як ви думаєте, чи безпечно в наш час самим гуляти в лісі?
Відеопрезентація заняття "Медіабезпека дошкільника в умовах війни" від авторок.