У сьогочасному насиченому інформаційному світі бути обізнаним і грамотним – не тільки престижно й модно, а й життєво необхідно. Особливо це стосується фінансової грамотності. Не секрет, що переважна більшість школярів мало цікавиться фінансовими питаннями сімейного бюджету. Вміти користуватися власними коштами, заробляти кишенькові гроші, заощаджувати і витрачати – головні риси сучасної людини.
Запитання до учнів:
- Чи володієте ви навичками фінансової грамотності? Якими саме?
З метою візуалізації вчитель пропонує учням зайти на сайт:
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
Завдання для учнів:
- Ознайомтеся із цим медіатекстом. Яка інформація вас зацікавила найбільше?
- Що корисного особисто для себе ви взяли із цієї статті сайту?
- Які завдання ви запропонували б своїм батькам?
Пропозиції учнів:
– читання влітку;
– самостійне приготування консервації;
– гарне навчання (наприклад, три «12» за тиждень);
– миття вікон;
– допомога з ремонтом у будинку;
– допомога на городі;
– приготування святкової вечері.
Опрацювання навчального матеріалу на основі прочитаного медіатексту
https://pidruchnyk.com.ua/792-ukrayinska-mova-zabolotniy-8-klas-2016.html
( у підручнику ст. 20–21)
Словосполучення – це синтаксична одиниця, яка утворена поєднанням двох або більше повнозначних слів. Одне з яких – головне, а інше – залежне.
За способом вираження головного слова словосполучення поділяються на іменні, дієслівні, прислівникові.
Дослідницьке завдання:
- Випишіть з одного із речень медіаповідомлення різні види словосполучень.
- Виконайте синтаксичний розбір двох словосполучень за поданим зразком.
Зразок:
Коли дитина заходить у свій Приват24, вона бачить усі завдання та в разі їхнього виконання підтверджує в додатку чи додає фото результатів.
Свій Приват24 – словосполучення, іменне, просте.
Бачить завдання – словосполучення, дієслівне, просте.