Метод «Мозкового штурму» полягає в тому, що створюються групи учнів, які аналізують різні типи інформаційних джерел. Представляють її на загал та обговорюють, які з джерел (на думку учня) більш об’єктивними і чому. Категорично забороняється будь-яка критика – це найважливіша умова мозкового штурму: сама можливість критики гальмує уяву. Кожен учень по черзі зачитує свою інформацію, інші слухають і записують на аркушах нові думки, що виникли під впливом почутого. Потім всі аркуші збираються, сортуються і аналізуються, іншими учнями. При вирішенні простих проблем або при обмеженні за часом найбільш підходяща тривалість обговорення – 10-15 хвилин.
Зміст роботи:
Проблемне запитання
На скільки об’єктивно подана інформація про міжнародні зв’язки України зі США в різних інформаційних джерелах?
Група 1
Аналіз підручників з географії різних авторів за темою: «Міжнародні зв’язки України зі США».
Географія (рівень стандарту) : підруч. для 11-го кл. закл. заг. серед. Освіти / Віталій Безуглий, Галина Лисичарова. – Київ : Генеза, 2019. – С. 144.
Географія : (рівень стандарту) : підруч. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / Валерій Пестушко, Ганна Уварова, Андрій Довгань. – Київ : Генеза, 2019. – С. 152.
Географія : (рівень стандарту) : підручник для 11-го кл. закладів загальної середньої освіти / Гільберг Т. Г., Савчук І. Г., Совенко В. В. – К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – С. 180-181.
Географія : (рівень стандарту) : підруч. для 11-го кл. закл. заг. серед. освіти / С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2019. – С. 195 – 196.
Група 2
Аналіз онлайн статей різних видань за темою: «Міжнародні зв’язки України зі США».