info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Інформатика
Застосування: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Вік/клас: 7 клас, 8 клас, 9 клас
Методи: Аналіз медіатекстів, Групова робота, Ігрова діяльність, Критичне мисленння, Фронтальна робота
Теми медіаграмотності: Етика в медіа, Інфобезпека, Маніпуляція, Реклама, Стереотипи, Цифрове здоров’я
П.І.Б. автора: Підгайна Марина Едуардівна
Короткий опис вправи, анотація:

https://cutt.ly/SJ9LMmS

Пропоную свій сайт, на якому я розмістила все, про що ми говорили з моїми учнями протягом четвертої чверті 2022 р. під час наших занять з медіаграмотності (презентації, відео, тести тощо). 

Навігація проста: ліворуч три риски - це меню, там 6 сторінок, назви яких зорієнтують. Дуже раджу завітати на сторінку з назвою "Тести і не тільки!.." - там є тести, вікторини, ігри, які дозволять учням розважитись і дізнатись нового. 

Пропоную не нехтувати кнопкою Feedback (на головній сторінці внизу), мабуть, в багатьох з нас є свої цікаві випадки зустрічі з фейками, маніпуляціями, ботами - розкажіть про них, це може захистити когось або поліпшити чиюсь медіаграмотність. 

Цей сайт я планую постійно вдосконалювати, тому буду дуже вдячна за поради, зауваження, пропозиції.

Всім гарного літа🌄, перемоги✌️🇺🇦, здоров'я і задоволення від життя!❤️


Мета вправи/заняття:

Інформаційна гігієна, розвиток критичного мислення - медіаграмотність.


Необхідне обладнання/матеріали:

Смартфон / планшет / ноутбук / комп'ютер - будь-який пристрій.


https://cutt.ly/SJ9LMmS

Сторінка "Наші презентації" - це 10 презентацій (вісім моїх, дві - запозичені, є посилання), відповідно 10 занять з медіаграмотності, під час яких ми з'ясовували

  • як інформація може впливати на наше життя, як з обережністю ставитись до новин, відповідально споживати інформацію;
  • як перевіряти та аналізувати інформацію, щоб не зашкодити собі і оточуючим;
  • як спілкуватися у соцмережах (також дізнаємося про історію соцмереж, про ботів, які вони бувають, і нарешті - як уникнути небезпеки від взаємодії з ботами в соцмережах), і не забуваймо про нетикет
  • І наприкінці - розмова про рекламу, її історію та про те, як ті, хто створює рекламу, маніпулюють нашою свідомістю - отже, треба бути пильними!

Очікувані результати:

Медіаобізнаність учнів, навички фактчекінгу, відповідальне споживання інформації, кібербезпека.


Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

Крім гігієни в звичному сенсі цього слова є ще інформаційна гігієна, яка дозволяє розпізнавати брехню в соцмережах, в інтернеті, на телебаченні, тобто зберігати своє ментальне здоров'я. Отже споживаймо інформацію відповідально, щоб не зашкодити ані собі, ані своїм друзям, тобто вчимось бути медіаграмотними!


Використані джерела:

В кожній презентації є посилання на використані джерела, також є окрема сторінка "Цікаві посилання"


    magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram