Сайт “Медіаграм”
Предмети: Інформатика
Застосування: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Вік/клас: 7 клас, 8 клас, 9 клас
Методи: Аналіз медіатекстів, Групова робота, Ігрова діяльність, Критичне мисленння, Фронтальна робота
Теми медіаграмотності: Етика в медіа, Інфобезпека, Маніпуляція, Реклама, Стереотипи, Цифрове здоров’я
П.І.Б. автора: Підгайна Марина Едуардівна
Короткий опис вправи, анотація: https://cutt.ly/SJ9LMmS
Пропоную свій сайт, на якому я розмістила все, про що ми говорили з моїми учнями протягом четвертої чверті 2022 р. під час наших занять з медіаграмотності (презентації, відео, тести тощо).
Навігація проста: ліворуч три риски - це меню, там 6 сторінок, назви яких зорієнтують. Дуже раджу завітати на сторінку з назвою "Тести і не тільки!.." - там є тести, вікторини, ігри, які дозволять учням розважитись і дізнатись нового.
Пропоную не нехтувати кнопкою Feedback (на головній сторінці внизу), мабуть, в багатьох з нас є свої цікаві випадки зустрічі з фейками, маніпуляціями, ботами - розкажіть про них, це може захистити когось або поліпшити чиюсь медіаграмотність.
Цей сайт я планую постійно вдосконалювати, тому буду дуже вдячна за поради, зауваження, пропозиції.
Всім гарного літа🌄, перемоги✌️🇺🇦, здоров'я і задоволення від життя!❤️
Мета вправи/заняття: Інформаційна гігієна, розвиток критичного мислення - медіаграмотність.
Необхідне обладнання/матеріали: Смартфон / планшет / ноутбук / комп'ютер - будь-який пристрій.
Очікувані результати: Медіаобізнаність учнів, навички фактчекінгу, відповідальне споживання інформації, кібербезпека.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: Крім гігієни в звичному сенсі цього слова є ще інформаційна гігієна, яка дозволяє розпізнавати брехню в соцмережах, в інтернеті, на телебаченні, тобто зберігати своє ментальне здоров'я. Отже споживаймо інформацію відповідально, щоб не зашкодити ані собі, ані своїм друзям, тобто вчимось бути медіаграмотними!
Використані джерела: В кожній презентації є посилання на використані джерела, також є окрема сторінка "Цікаві посилання"