info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Історія
Застосування: На уроці
Вік/клас: 11 клас
Методи: Аналіз медіатекстів, Декодування, Дискусія, Критичне мисленння
Теми медіаграмотності: Громадянські права і свободи, Критичне мислення, Маніпуляція
П.І.Б. автора: Мокрогуз Олександр Петрович, завкафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук, доцент
Короткий опис вправи, анотація:

Дані матеріали можна використати під час уроків вивчення розділу 1 «Україна в повоєнний період» курсу історії України та «Повоєнне врегулювання» курсу «Україна і світ».

Також матеріали можуть стати основою окремої практичної роботи «Україна у період повоєнної відбудови». Робота учнів може здійснюватися і як навчавльний проєкт. Форма організації класу – групова та індивідуальна робота. Матеріали підготовленні з допомогою програми  Microsoft Publisher  та переведені у формат pdf для зручності використання.


Мета вправи/заняття:

У результаті навчально-пізнавальної діяльності учні/учениці зможуть:

-знати дати ключових подій політичного, соціально-економічного життя в Україні повоєнного періоду;

-розуміти зміст понять: «відбудова», особливості відбудови промисловості та сільського господарства; штучний характер масового голоду 1946–1947рр., його наслідки; історичне значення участі УРСР у заснуванні ООН;

-уміти аналізувати і робити висновки з джерел інформації, схарактеризувати на основі джерел: політичне, економічне, культурне і повсякденне життя в Україні; умови й рівень життя населення УРСР.


Необхідне обладнання/матеріали:

Комп'ютер, проєктор


https://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2022/12/Povoenna-vidbudova-istoria-ukraini-11-klas_compressed.pdf 

Очікувані результати:

У результаті навчально-пізнавальної діяльності учні/учениці:

-знають дати ключових подій політичного, соціально-економічного життя в Україні повоєнного періоду;

-розуміють зміст понять: «відбудова», особливості відбудови промисловості та сільського господарства; штучний характер масового голоду 1946–1947рр., його наслідки; історичне значення участі УРСР у заснуванні ООН;

-уміють аналізувати і робити висновки з джерел інформації, схарактеризувати на основі джерел: політичне, економічне, культурне і повсякденне життя в Україні; умови й рівень життя населення УРСР.

 


Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

Учні здатні виконати проєктне завдання


Використані джерела:

Медіаосвіта та медіаграмотність: підручник / Ред.-упор. В. Ф.
Іванов, О. В. Волошенюк; За науковою редакцією В. В. Різуна.
— Київ: Центр вільної преси, 2012. — 352 с.


    magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram