info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Гурток
Застосування: На уроці
Вік/клас: 5 клас
Методи: Ігрова діяльність, Критичне мисленння
Теми медіаграмотності: Критичне мислення, Медіаспоживання (психологія сприйняття медіа)
П.І.Б. автора: Дещинська Марта Павлівна
Короткий опис вправи, анотація:

Тренування осмислення інформації, яку ми споживаємо.


Мета вправи/заняття:

Мета методу - навчити розрізняти правдиву інформацію від вигаданої, порівнювати і аналізувати; розвивати креативне та критичне мислення.


Необхідне обладнання/матеріали:

Аркуши паперу, ручки


Учитель роздає кожному учню по 1 аркушу паперу. Учасник може писати як і правдиву інформацію, наприклад: "азовське море за розмірами одне з найменших морів світу", так і  хибну- наприклад: "Гриби - не живі організми". По черзі кожен учень має прочитати своє правдиве або хибне твердження сусідові по парті. Правильність відповідей озвучує вчитель та зараховує учневі додаткові бали до загальної оцінки за виконання вправи. За неправильну відповідь бали не віднімаються.

Очікувані результати:

Вміння відрізняти правду від фейку; швидко приймати рішення, логічно мислити; вміння формувати дружні, товариські відносини.


Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

Я маю власне припущення щодо достовірності інформації.


Використані джерела:

Путівник з розвитку критичного мислення в учнів початкової школи: методичний посібник для вчителів / автори-укладачі О. І. Пометун, І. М. Сущенко. – Київ, 2017. – 96 с.


    magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram