Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні.
Предмети: Біологія, Географія, Історія, Медіаграмотність в умовах війни, Основи здоров’я, Хімія
Застосування: На уроці
Вік/клас: 6 клас, 7 клас, 8 клас, 9 клас
Методи: Аналіз медіатекстів
Теми медіаграмотності: Медіаспоживання (психологія сприйняття медіа), Новинна грамотність, Пошук і збір інформації
П.І.Б. автора: Осташевська Марина Сергіївна
Короткий опис вправи, анотація: Вправа з використанням інтерактивного аркушу.
Мета вправи/заняття: вивчення інтуїтивних і раціональних методів підходу учнів до вирішення творчих завдань у поєднанні з умінням аналізувати різні джерела інформації, звернути увагу дітей на можливу продовольчу кризу в Україні в результаті війни, знайти можливі рішення
Необхідне обладнання/матеріали: https://app.wizer.me/learn/694CEG
Очікувані результати: Разом з дітьми проаналізувати і спрогнозувати продовольчу проблему у світі і Україні ,знайти ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні в рельтаті повномасштабного вторгнення Росії на територію нашої держави.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: Як ти гадаєш ти впорався з завданням ? Як ти оцінюшє свою роботу?
Створи хмару слів із термінами і поняттями , що повязані з вирішенням продовольчої кризи ,які ти сьогодні зустрів в різних джерелах.
https://wordart.com/create
Використані джерела: https://wordart.com
https://app.wizer.me
https://web.archive.org/web/20130120032402/http://knowledgenetwork.alumni.msu.edu/knowledge-visualization/metro-agriculture.html
http://www.earthlypursuits.com/VictoryGardHandbook/VGH5.htm
https://sidewalksprouts.wordpress.com/history/vg/