Тулбокс уроків медіаграмотності

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта “Інформація. Шлях медіаграмотності”

Таймінг вправи дуже індивідуальний – залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу – одна на…

Веб-квест “Розумій та аналізуй”.

Вчитель.      Слово «фейк» міцно увійшло в наше повсякденне життя: у 2020 р. вже 77% українців знали про існування дезінформації в медіа. Проте 58% з них не вважали це серйозною проблемою, а 62% були переконані у власній здатності розпізнати неправдиву новину. Ця впевненість не підтвердилася практичним тестом, який проводили соціологи. Результати показали, що у…

Читаймо між рядків

На жаль, часто можна почути твердження, що читати – це нудно, а художні тексті не є актуальними, особливо якщо писані вони у минулих століттях. Але чи так це? Можливо, ми просто читаємо не глибоко, не усвідомлено, а поверхово: читання заради читання. Так, у кожного свої книжкові смаки, але спробуймо спроєктувати зміст двох літературних творів на…

Громадянство України

Вивчаючи розділ 3 “Взаємозв’язок людини і держави” маємо розібрати такі аспекти як “громадянин” та “громадянство України”. В цьому випадку доречним є використання даного відео після того, як учні познайомилися зі змістом понять “громадянин” та “громадянство України”. Переглянувши дане відео, учням пропонується: 1. Визначити головний меседж. 2. Пояснити, що означає поняття “громадяни Маріуполя”? Робота в групах: …

Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни

Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни. І. Організаційний етап. Розминка «Епіграф» Висловіть свої думки стосовно даного висловлювання: «Невідомо, як тварини розуміють людей, тільки вони їх, поза всяким сумнівом, розуміють. Можливо, існує якась мова, яка не залежить від слів, і її розуміють всі на світі….

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

Ознайомтеся з презентацією “Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни” https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 1

Підбір відеоматеріалів та бесід для роботи з дітьми старшого дошкільного віку та початкової школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру в умовах війни. ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Повітряний змій» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку….

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Заняття 2

Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Ми вже говорили, що більшість людей на планеті любить тварин. Наші воїни ЗСУ посеред них, як і пожежники, рятувальники. Тожму розглянемо світлини з ними. Фронтальна робота. – Аналіз світлин. Виділення істотних ознак, якими бойовий котик на кожному фото різниться від решти.                …

Медіабезпека дошкільника в умовах війни. Заняття 2

ПРИЙОМ «СТОП КАДР» на прикладі короткометражного мультфільму «Безпечні канікули» Мета: орієнтація на сприйняття медіа, формування навичок безпечної поведінки. Вчити дітей критично сприймати відео, міркувати, аналізувати побачене, робити висновки, аргументувати свою думку. Зупинка 1 Як ви думаєте, як будуть розвиватися події? (діти висловлюють свої припущення стосовно розгортання подій) Зупинка 2 Подумайте, як може закінчитись мультфільм? (діти…